sjuk fifan

Ännu en gång så har det hänt för mycket sen det jag skrev sist. Mitt liv är så najs, jag leker med barn om dagarna och får betalt för det, reser bort på helgerna och annars bara rullar runt med vänner som är riktigt bra. Dock så saknar jag min man varenda jävla timme och för tillfället är jag sjuk. Fifan. Varit hema från jobbet från måndag eftermiddag till idag, onsdag, så imorgon går jag i taket om jag inte får gå till jobbet. PLUS så är det lucia imorgon och de fina små barnen har luciatåg jag inte vill missa!

Moder har födelsedag idag också. Hon fick ett fint kort som jag ritat själv. Tihih plus ett presentkort på sf bio som jag tänker utnyttja själv och gå på twilight med kvinnan som klämde ut mig. Tydligen så ska man bara ligga och dö på en soffa/säng när man är sjuk men jag är trött på det så idag måste jag jobba lite. Har alla feta bedömningar och betyg kvar att sätta, jaaaaa de låter en kracktant på 20 år sätta betyg på 12åring weeeooo, så det ska göras idag. Emma kom hem från Singapore igår (festfestfetsfettmedfest) så ska förbi henne idag och krama om henne, snora lite på hennes axel och pussas lite på henne. Jag ska laga finmiddag till mamma och resten av familjen ikväll och sen så hoppas jag på Twilight redan ikväll!! fet onsdagssjuka afteralll weeooo
 
Sällen var hemma i helgen, fan vad man saknar sina vänner efter ett tag. Kvinnan har ju bestämt sig för att Liverpool är var hon ska vara folajf typ så det är väl bara gilla läget, får åka dit nästa år och godkänna allt. Men som sagt jag är sjuk fifan och det började redan i lördags så det var inte så mycket fest. Bror fick middag och utgån av mig i födelsedags present så det avverkades i fredags, det blev middag och COMEDY FESTIVAL på södra teatern vilket var helt fantastiskt fett. Vi såg komiker som Özz Nujen, som höll i hela skiten,Kodjo, Soran Isamel, Babben Larsson, Henrik Schyffert, Johan Glans och Björnen Gustavsson. Episk skara komiker och mitt smile var upp till öronen hela kvällen tillsammans med mitt fett odiskreta skratt...*hostjagskrattarsomenhäxahost.
 
Men efter alla uppträdanden vid tolv tiden tog kvällen slut för både mig och lillebror. Hemfärd och sussa sött för att vakna till hela skallen full av snor. Men inget stoppar mig! Morfar hade planerat in en fin liten familjetillställning, middag och musikal! Så vi började kvällen med hela tjocka släkten på Berns bistro med trerättersmiddag sen rullade vi alla över gatan till China teatern för att se Dirty Dancing! Helt magiskt, gud så kul det var att vara på musikal! Senast var i New York vilket var snäppet coolare att se Evita på Broadway med Michael Kors några stolar bort men detta var sjukt bra!
 
Sen drog jag och bror till Theodoras för några bärtz med goa vänner sen hemgång. Söndag hade jag sagt att jag kunde jobba för mamma så det var bara att ta tag i sig själv och kliva upp ur sängen. Pappa fyllde 48 också så lite frukost på sängen sen fick han en massage i prensent :D Så det var helgen i princip sen har det varit 4 helgen samt veckor innan dess då det har hänt fantastiskt feta grejjor. Vi tar det sen. Whoop whoop
 
 
Nått fett som måste tas upp är att min biljett till Asien är bokad! Så jag och Jaken åker till Peking den 6.e Januari, Thailand den 13.e en vecka senare gittar vi till Kambodja och myser tills typ den 7:e februari innan vi avslutar i Singapore! fettttttttttt taggad på lite sol. Sen blir det flytt till los Amsterdamos!
 
 
Så ser mitt liv ut. Fest helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0