vill du komma på mitt kalas?

Så det har gått mer än en månad i mitt intressanta liv sen sist jag skrev. Nu när jag tänker efter så har det hänt helt sjukt mycket på en månad, ja det är väl en månad och 20 dagar nu så snart två månader hehe I alla fall i Oktober kom min älskade hit på hans höstlov och yes det blev ut på äventyr he he he Jag gav mig själv en födelsedags present och kom och väckte honom en morgon och sa åt honom att sätta på sig kläder jag lagt fram. Sen lyckades jag virra bort mig helt fakking totalt för att jag och köra rätt väg är inget som nämns i samma mening. Men till slut kom vi fram till ett islandshäst ridstall! woohooow Seb hade aldrig suttit på en häs förut så var riktigt excited på hur han skulle agera men det gick awesome! Lite små rädd men han satt på hästen hela turen och blev tvingad till tölt lite då och då och han sa efteråt att han faktiskt uppskattade det! Hahha det var nog det sötaste jag sätt när han skulle upp på hästen :D

Men det var inte nog med överraskning, efter ridturen så åkte vi bort till Grisslehamn och till Havsbadshotellet! Där väntade ett litet fint hotellrum med mousserande vin och choklad, yes jag kör hårt på romantiken! Det ingick spavistelse så vi gled ner till spaet och var i princip ensamma där, tog det lugnt i jacuzzin och tittade ut över havet. Sen blev det sexy tajm på hotellrummet och berusning, efter det en tre rätters middag där vi mest satt och fnissa med en flaska rött. Morgonen efter bjöd på buffé frukost och en 30 min massage nere i spat! Ja, det var lyckat och ja det var den bästa födelsedagspresenten jag någonsin gett mig själv.

Däremot fortsatte festandet fredag kväll med våra galna familjekompisar på middag, yes galna. Det började med att ge mig 36 st ostron i födelsedags present, 50 euro och en kondom. Ostron är tydligen ett afrodisiak och de tyckte att flytta till Amsterdam va en bra idé för då kan de komma och hälsa på. Kvällen slutade med att pappa stod och dansa på alla fyra på bordet och jag satt på hans rygg. FEeEEeEST!

Jag hade ju självklart min egna fekke också dagen efter, on the actual b-day. Först av allt drog jag, seb, milla och dolmen till friskis för att gå på lite medel jympa, min man var otroligt duktig hahah hängde med åtminstånde 50% av passet! Efter detta stressade vi iväg för att köpa billigt snax och läsk sen kom den rara lilla släkten på lunch med glatt humör tils de sen blev utkickade tillsammans med päronen så huset blev tomt för att senare fyllas upp med de fantastiska människor jag har äran att kalla vänner. Jag hade en helt fantastisk födelsedag och det var ett riktigt kalas.

resten av den månaden tar vi nån annan gång höh öh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0