fuck eragon, yes please

Så det visar sig att skolan är ett stort mysterium hur de får att funka och hur alla bitar faller på plats för ingen har koll, när jag säger ingen menar jag ingen på denna rara lilla skola. Igår gick det väl hyffsat, treorna skulle virka men den gamla vikarien var också på plats för ingen meddelat henne att jag hade börjat så min idé om en perfekt start med barnen och ett awesome första intryck gick åt HELVEDTE (så jävla fittigt skönt att svära när man inte kan på jobbet) när jag ska försöka ordna upp allt knas som inledde allt. Btw så är mitt nya smeknamn från Adam 10 år DanielaMozarella eller från Emanuel typ samma ålder Bettan för att jag är lik Ana Ginas Bettan, alltså jag kan väl se vissa likheten men vafaaaaan

I alla fall så har jag absolut ingen koll på mitt schema. Men men jag wingar det som jag wingat mig igenom de senaste 4 åren av mitt liv vilket ändå funkat hyffsat. I morse hade jag särskolan i musik, hade ingen aning om vad man gör med gravt autistiska och downs syndrom William eller multihandikappade Sabrina som gjorde vad hon ville och drägglade mest. Men men mina wingskillz gjorde lektion helt ok, chillade runt med lite instrument körde huvud, axlar knä och tå och gick runt i en ring i klassrummet med lite tamburinspel som sound. Helt ok fest. Vi får se hur det går med dem på syslöjden imorgon.

Fritids är fest. Jag får betalt för att leka med barn. Jag är ett barn fast i en typ vuxen kropp såatte det är ett ganska najs sätt att tjäna pengar :D hoppas och ber att inte få löss för tydligen ska det vara lössparty i barnens hårbottnar just nu på Eken. well well

Jag läste ut Eragon igår. Fick flipp. Ringde dolmen och tvingade med henne till kista mitt under hennes "värdefulla" pluggtid inför nått viktigt tjaffs för att köpa the Eldest (ja det är uppföljaren och ja jag är nörd) redigt lycklig för att ha den var planen att se Eragon filmen igår kväll, med förhoppningar att gilmen skulle vara lika bra som boken dog jag lite smått när tio min har gått. VAFANDOMHARÄNDRATHELAJÄVLAHANDLINGENGJORTFILMENTILLABSOLUTNONSENSDÖDATDEN
UNDERBARAKÄNSLANBOKENINGERAVFETTBRASTORYOCHTOTALTFAKEATKÖTTATSÖNDEROCH
FÖRSTÖRTFILMEN JAG SA FÖRSTÖRT! angermanagment here I come.

Well well spenderade denna kväll med att kolla på en failad inspelning av Big fish hos peddo ätandes degklumpar som skulle föreställa kokosbollar och hoppades på att bilen inte skulle lukta rök efter jag lyckats klämma in en cigg på vägen från mig till Hedda i den. Avståndet är nästan helt exakt en cigarett långt. Tyvärr valde vi en sucky version av Big Fish att kolla på, filmen va redigt bra men fick inte se all bitar för de hade inte kommit med på inspelning heddas käre far gjort typ 9 år sen hehe

Nu ska jag ge min man så många skypekyssar jag kan sen däcka för att få en redig sovmorgon hehe börjar jobbet kvart i ett fieeeesta
 
Bara för att den månaden i Thailand var fantastisk:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0