sackosäck

En trött sliten sackosäck är vad jag är just nu, håller på att bli sjuk och har jobbat tio timmar för mycket den här veckan.... så jävla stökigt och rörigt på skolan och jag fattar nada....
 
Lycka är dock att min älskade kommer den 11 oktober så väntan har ett slut nu i alla fall, biljett bokad och jag hoppas på att få nån dag ledig från jobbet så att jag kan limma lite på honom.
 
Nu ska jag sova, klockan är kvart i nio. Jag är död.

Bara för att dessa dagar i Lorne, på the great oceaon road i Melbourne, Australien som var fyllda med surfning, bbq i solnedgången med skratt som hördes upp till Cairns och horse back riding längs med stränderna VAR FUCKING AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0