sjukt

Fantastiskt med middagar och jag känner mig vuxen. Henke fyllde tjugo för tre månader sen så vi firade det ikväll, bara en sån där middag med tanter o gubbar o jag o henke o lorran typ en sån middag där pappa drar svartskalleskämt om svennar i duschrummet på gymmet som lackar när kan lånar lite tvål av dem, en jeanette som härligt blir lite förfriskad och sjunger glatt högt nån gammal sång och kerstin faktiskt pratar och till och med drar ett skämt här och var. Och cecilia och janne som är så där sköna, sköna gamlingar som man kan snacka med utan att det blir konstigt för att jag är en förjävlig unge som är grov i munnen.
 
Jag märker verkligen hur grov jag faktiskt är när jag hindrar mig själv från att säga saker som att folk får kukar i röven och att min fitta har svamp... Hindrar mig lite för trots allt är jag ju pappas lilla prinsessa hrm jaa eller jag är ju tjej i grund och botten, lite så där manhaftig men men det är ju min personlighet. Att jag passar så jävla bra och älskar att hänga med bara grabbar eller hur stört skönt det är att få vara lite kvinlig med drinkar och kläder och fint sånt där är precis vem jag är, lite gott från båda sidor, jag föredrar ju inget speciellt kön heller så livet kan bjuda på så mycket mer med mina ögon så öppna för allt.
 
Som att sitta på ett hostelrum med 5 andra grabbar drickandes sketbilligt vin och älska att man behandlas precis som de andra. Btw så är det bara bullshit att män är mindre komplicerade, fan, i vissa fall är de mer komplicerade. Men åh så najs det är att hänga med grabbar, speciellt efter den tid som jag enbart hängt med flickflickor som skulle gå på klubb i högklackat. Sånt är ju kul men att glida runt i ballerina/tofflor och gå och dansa på klubben som är en bar fast med dansgolv tillsammans med 20 andra backpackers är bra härligt.
 
Så min första vecka är avklarad på Skvadronsskolan, jag har överlevt och ser framemot som FAN att gå dit på måndag och få ta mig an mellanstadiet i syslöjd, precis som en riktig fröken.
 
Bara för att jag älskar min mormor:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0