weoooo

åhhh nu är jag taggad på livet igen! haha nu när baksmällan från gårdagen äntligen lagt sig känner jag att kanske den där förskylning som gick och lurade hela förra veckan inte bryter ut, min älskling kommer hit om mindre än två veckor, jag har köpt biljetter till amsterdam i november och tjejerna är taggade på att fira nyår tsm i amsterdam!! weeoooo plus så har jag kollade biljetter till London för att hälsa på säll så snart bokar jag nog det med  :D
 
Det enda som gör mig aningens otaggad är att jag har mellanstadiet imorgon i syslöjd.. dom är små demoner! Im gonna be a real bitch för om de inte håller käft blir det stryk! haha
 
Igår hade emelie födelsedags middag, fick mig att börja tänka på vad fan jag ska gör anär jag fyller... Men iaf det var väl najs, emelie är ju najs men hennes vänner kunde lika gärna gå och hänga sig... arrå jag är grov. Lämnade dem när det var dags för dem att bege sig till stureplan, mötte upp med Hedda och Milla och drog till Slakthuset. DANG vilken kväll! hade jag inte envisat med att ha högklackat hade kvällen varit fulländad. Dit beger jag mig nästa helg också ehheeh
 
Borde försöka sova men har ett extremt urge efter nån form utav mat... kanske ska ta en titt i kylskåpet hmmm
 
Spenderade fredagen med två flaskor Masi och en älskad Carro tittandes på allla australien coh thailand bilder som jag har på datorn, har nog aldrig garvat så mycket. Fan ibland så vore det bra gött att ta sig tillbaka dit. Men men det är ju inte som att löivet suger här direkt, det är faktiskt ganska najs just nu. hiihihhi
 
peace out mf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0